lørdag 1. mai 2010

Et lite forsøk..


på å erstatte kitchen stand. Fant et hengeskap som jeg fjernet døren på, malte og tapetserte. Ved siden av, en teak hylle som har en morsom skråvinkel i front. 

Vet ikke om dette får stå der siden det ikke traff meg i hjerte umiddelbart. Jeg må nok se om jeg vender meg til å ha noe der. Veggen virker tom uten, men det skal ikke mye rot til på kjøkkenet før alt kræsjer i en fargespekter uten like. 

Det morsomme er at det bryter litt. Vi hadde en liten tapetrest igjen , etter at vi hadde målt feil på en skap som skulle tapetseres, som sakt trenger jeg nok et kurs i å bruke målebånd.

Forøvrig er det 1. mai og vi går virkelig mot sommeren. Deilig selv om jeg savner mer energi- vårslapp muligens? På torsdag kommer bladet "Mamma" hit for å gjøre en interiørreportasje, så hjemmet vårt blir nok tidligere sommerlig en vanlig. Noen med tips, for sommereffekter, da det skal ut i juniutgaven?

Mye jeg ville ha ferdigstilt før da, men jeg må vel innse at jeg ikke rekker alt.

Ha en nyydelig mai helg!

4 kommentarer:

  1. Hvorhen på kjøkkenbenken har du satt dette?
    Morsomt!

    SvarSlett
  2. Sommelig ja, og ute hagler det og ser mer ut som høst enn sommer:) Ja, ja får ta opp noen frosne markejordbær og lakke tåneglene for å vekke "sommer vibbene".

    SvarSlett
  3. Svigermor: Den er satt over vasken. Her er det forøvrig en liten tulle som ser frem til å komme til bestemor i morgen:)

    SvarSlett
  4. Det ble utrolig kult skap. Likte godt den gule tapeten inni. Så spennende å få besøk av magasin. Det skal jeg jammen kjøpe. Jeg synes alt med friske farger kan minne litt om sommer. Men det ser jo ikke ut som om du mangler det, så det er helt sikkert fint slik du har det. Friske sommerblomster kan jo gi sommerfølels ;)

    SvarSlett