onsdag 5. mai 2010

Herren og Fruen har herved innviet sommeren.. Til dere et lite lotteri!


Hva var vel mer naturlig da en et kyssebilde? Tror vi er de eneste i gata med så mye sommereffekter ute alt. Det måtte bli slik, siden bladet Mamma kommer hit i morgen for en liten interiør reportasje og det skal være med i Juni utgaven. Vi får bare krysse fingre for godvær i morgen.

Også skal jeg lage et lite lotteri her inne, men det skal være slik at en må kommentere et tema- Thea`s Tema Lotteri ( kan jo røpe at det handler om interiør blader, nasjonale og internasjonale) for å være med i trekningen. Kommer tilbake til detaljer til uka, da jeg tenkte å starte lotteriet. Premien kan dere alt smugtitte på. Ta en titt inne hos Mia, og se der på miamøveskene hun syr. Har selv kjøpt to av henne og er så fornøyd. De er kjempe kule. Jeg har en i orginalt smurfestoff  (1978) og en gul litt sommerlig en. De ligger forresten her inne på bloggen min et sted. Hver enkelt som deltar må også skrive hvilken av veskene de ønsker dersom de vinner. Kommer tilbake til flere detaljer til uken.

Og til alle som lurer, er jeg fremdeles laaangt nede etter å gått glipp av 12. Hjulpet mye med trøstende ord fra dere. Takk for hyggelige kommentarer.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så spennende med den reportasjen da! Jeg gleder meg til å se resultatet:) jeg får bladet mamma i posten hver måned og synes det er et veldig bra blad:)

    Lykke til idag!

    SvarSlett
  2. Jeg kommer fremover til å ha flere tema lotterier, men i denne anledning en liten markering av å nærme seg 5000 besøkende.

    Siden tema denne gang vil være interiør blader, skjønner nok de fleste at jeg selv sitter med noen meninger innen det.

    Siden jeg begynte å blogge, som forøvrig var svært så tilfeldig, har jeg funnet så mye inspirasjon hos dere andre hyggelige bloggere.

    Det er allikevel noe eget og sjarmerende ved å sitte tilbakelent med et godt interiørblad. Det siste året har jeg kanskje i større grad lest svenske og danske interiørblader, som jeg synes har mer mangfold, en de norske.

    Jeg trenger nødvendigvis ikke å lese kun om den stilen jeg selv har. Så lenge det er en gjennomført stil og har særpreg, vekker det min interesse.

    For å kunne kalle seg Norges største interiørmagasin, mener jeg at ikke bare antall lesere skal kunne utgjøre hvor stor bladet er, men også dekningsgraden. Med det mener jeg forskjellige typer stilartet innenfor et blad. Hvis ikke føler jeg at jeg drukner i det samme.

    På det området går danske og svenske blader oss en høy gang.

    Jeg vil ikke vite hva som møter meg, før jeg åpner bladet.

    Ok, det var litt om mitt synspunkt, og jeg har flere, men dette er et tema dere skal få si noen ord om. Du trenger ikke være norsk blogger for å delta. Si noe om hva du mener ut i fra ditt ståsted.

    Dette er er bare ment for å lufte litt tanker om hva vi ønsker å lese.Du trenger ikke skrive en hel masse. Jeg har sagt litt om det nå, for å sette i gang tankevirksomheten rundt tema.

    Det kan være ris/ros, betraktninger, hva du leser og hvorfor, du kan si noen om. Det skal være litt opp til enhver.

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Jannepålanne:) Kaldt ute og ikke mye som minner om sommer, men vi er jo i begynnelsen av mai da. En liten tulle med feber og hoste har jeg også her. Så hvor morsom hun blir utover dagen gjenstår og se. Ha en fin dag du også:)

    SvarSlett