lørdag 12. juni 2010

Mamma reportasje kom i posten..

i dag. Spent kastet husets medlemmer seg ned på gulvputa med Juli utgaven av bladet "Mamma". Så utrolig gøy å se så flotte bilder og tekst. Alt skryt til journalist Heidi Pettersen og fotograf Nina Ruud for et super reportasje og koselig besøk. Synes teksten var morsom og god lesning. Fotograf Nina Ruud har virkelig greid og fått frem luftigheten i rommet.

Layouten for hele reportasjen var også helt fantastisk. Dette var bare super bra. Kan ikke dele noen bilder her inne ennå, siden bladet ikke er publisert. Noen av dere bloggere er selvfølgelig nevnt som mine favoritt nettsteder.

Ha en strålende helg !

5 kommentarer:

  1. Må bare legge til at her burde flere vært nevnt blandt dere bloggere, men jeg valgte noen som ikke har vært så mye publisert og som jeg liker svært godt.

    På noen av bildene avsløres det at det er tidlig i mai bildene ble tattt- lite grønt på trærne:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med egen reportasje! Gleder meg til å se...

    SvarSlett
  3. Åh, så spennende!
    Gleder meg til å se bladet, og er helt rørt over at du valget å nevne bloggen min der:) Tusen takk!

    SvarSlett
  4. spennende. gleder meg til bladet kommer i hyllene i butikken :o)

    SvarSlett
  5. Så artig å få en reportasje med bilder og greier!Blir morsomt å se bilder fra huset ditt:)God natt fra Andregasellen:)

    SvarSlett