torsdag 9. desember 2010

Jeg fant jeg fant..

gjenbrukstasjonen i går to skap. Egentlig skulle min mann og jeg handle julegaver, men det ble brått avbrutt. Istedet gikk turen hjem for å hente tilhenger.

Med huset fullt av skap ser jeg nå begrensningene melde seg. Det store skal derimot inn på pikeværelset. Den gir nemlig plass for lengere kjoler, noe min lille jente snart trenger. Det lille skapet på bildet klør jeg i fingrene for å male. Tenk og kun male utskjæringene i en farge og resten hvitt! Jeg har derimot tilbudt Mia bak bloggen Mias Kreative side det lille skapet. Hun er en veldig kreativ frøken.



Har dere noen forslag til farge på det store skapet? Skapet kommer ikke i noen knallfarge. Jeg må nok moderere fargene på noe. Jeg har tenkt på den lys turkise på det siste prosjektet du kan se HER, med gule hjortehoder på siden til å henge smykker etc på. Tapet på innsiden av døren blir det nok også, men prosjektet starter jeg nok ikke før etter jul.

3 kommentarer:

  1. Ha ha, jeg synes jeg ser deg brått avbryte handleturen ja...FOR noen skap, de er bare RÅFINE!Tenk å kuppe sånn altså.Jeg sier bare JA til turkis med gule hjortehoder, det høres kjempekuult ut!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. *humre* fin vri på juleshopping altså!
    Elsker skapene - har slike stående i kjeller hos mamma,
    men først må vi bygge på huset, har desverre ikke plass.
    Holder en knapp på lys turkis.
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Wow!!!!! Skap med speil helt fantastisk Therese!!! Det kommer til å bli sååå kult...
    Og ja tusen millioooooner takk for det andre skapet. Jeg tar gjerne imot, det vil bli helt perfekt i stua!! Men du kan fortsatt ombestemme deg;) klem klem klem ;)

    SvarSlett