tirsdag 7. desember 2010

Rom for Rom- Erle sitt pikeværelse..

 På Thea`s Mania vil jeg nå vise frem rom for rom. Det skjer stadig endringer her, så mye vil være nytt og noe vil ha blitt vist før.  Først ute ble Erle sitt rom.

Over og under ser du "Magnetic girl dress up wodden box", kjøpt på Alma & Lukke. Dette er for meg en litt nostalgisk leke, som byr på kreativ lek. Erle elsker og pusle med denne. Kanskje et lite julegavetips for noen?


Dress up doll fra Sprell byr også på nostalgi og kreativitet.


Som dere sikkert ser er Sprell en av mine favoritt butikker når det gjelder leker til barn. Under ser du en liten kokeplate, der det kokkeleres mye fra. Lampen og kokeplate er fra Sprell.




Etter at middagen er servert serverer Erle kake.Og noen gang er alle dukkene med på et forrykende bursdagsselskap. Disse har borrelås og det blir derfor  morsomt å skjære kakestykkene bit for bit.


"Eller har du lyst på sjokoladekake Mamma?"



Erle samler på Babushkadukker og kofferter..


E for Erle..
                                               
                                          Dukkehus..



Skapet har blitt vist noen ganger, så bare en liten repitisjon.. 


Brevordner i herlig rosa tapet fra Precious.


En Ikeakasse påsatt knotter.Perfekt til oppbevaring av DUPPEDITTER!


Illustrasjon av Erle`s takhøyde..Alle vegger er hvite bortsett fra denne rosa veggen.

  Blandt alt det rosa, som jeg forøvrig ikke er stor tilhenger av, er gulvet spritet opp med et brunt og orange teppe kjøpt på Xponella.

 Og til slutt Erle sitt åpne klesskap. Jenta begynner å bli så stor at en ny løsning må nok snart huse hennes kjoler som blir lengre og lengere..


Så langt, men ikke lengere kan Thea ha noen Romantiske innslag i interiøret!



Jeg ønsker dere en nydelig tirsdag..

9 kommentarer:

  1. For en drøm av et jenterom, hærlige farger og former;-)

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvor jeg skal begynne hen..! For et fantastisk rom!

    SvarSlett
  3. ett kjempeflott rom du viser frem, og så mye stilig pynt. Knalltøfft med alle babushka dukkene. Kjempegod ide å vise frem rom for rom. Digger det turkise skapet, så sprekt å male det i den fargen.

    SvarSlett
  4. Åhh vilket underbart rum med många fina detaljer och möbler! En ren inspirationskälla....

    Kram Lotten

    SvarSlett
  5. Helt utrolig bra! Moro!
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. For et fantastisk flott barnerom, masse herlig inspirasjon for meg som snart skal innrede rommet til en liten frøken, og sprell er også en av mine favorittlekebutikker, har masse flotte treleker som jeg liker best....
    ha en fin kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Jeg skulle ønske jeg var liten jente og het Erle. Dette rommet er like fantastisk som resten av huset ditt og jeg digger det! Du er rå på kontraster, ren og skjær inspirasjon. Takk!

    SvarSlett
  8. Hærremin, så mye fint!! Elsker skapene og hyllene! :)

    SvarSlett
  9. *sukk* Tenk å ha et så fint rom da!! Kunne gjerne tenkt meg! (og jeg er 30...!)
    Heldige Erle!
    Likte spesielt godt babushkaene og koffertene (+hyllene og det turkise skapet og, og...!)
    Gleder meg til å se resten!:)

    Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett