søndag 28. august 2011

had a wonderful chat..


 with a tall WOMAN tonight! 


SHE Still gets my name wrong (calls me Creep) 
but she likes me ican tell!    9:38 PM


På tide å vise en liten smakebit på de utallige muligheter som finnes, når det gjelder trykk både på tapet, puter eller som veggkunst. Siden skal jeg vise dere hvordan hele produksjonen av trykk på aluminium eller pleksiglass foregår. Så om du er ute etter julegavetips av personlig karakter, så følg med.


Denne gangen har jeg plukket ut et annet bilde av favorittfotografen min: Mike de Lange. Dette bilde har et mer grafisk uttrykk, og jeg elsker den lille tremannen og hans "utsagn".

I TV` kroken har dette bildet blitt hengt opp. Som dere ser over er min mann i full sving med å montere opp bildet, som består av bolter til å  feste det fast.


Har du et bilde du selv har tatt, som du ønsker å se mer til, hvorfor ikke kontakte Allkopi for å se de muligheter som finnes. Jeg skal også etterhvert vise dere mer av det her på bloggen. Jeg har kontaktet ulike levrandører for å få laget dette bildet, men det var på Allkopi jeg fikk den beste prisen og som hadde flest muligheter.

4 kommentarer:

  1. spennende å lage egen veggdekor
    så tøft ut å henge opp med bolter i hjørna.
    grattis med nytt på veggen

    fin søndag til deg
    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Jeg digger bildene dine! Virkelig fine. Og spennende på aleminium og i stor størrelse.
    Går ut i fra du har kjøpt orginale bilder fra Lange? Scenner du dem inn da, eller sender du fra deg orginalen?

    Kjempefint hjem dere har. :-)

    SvarSlett
  3. Tusen Takk! Jeg har kjøpt råfilen til bildet av Mike de Lange, som Allkopi bruker til å trykke bildet på aluminium.

    SvarSlett
  4. Så god ide! Den inspirere. Et av de Langes bilder kommer nok opp på veggen så snart vi er ferdig med å pusse opp. Hva betalte du for råfilen?

    Hilsen Linn Ø.

    SvarSlett