torsdag 29. september 2011

Jeg TIPSER, min mann FIKSER!



 Mens mannen oppfyller sin kones ønske om mer plass, drømmer konen om familieidyll i sydligere strøk. Mannen grubler på hvordan konstruksjonene skal være, mens konen mimrer ved pc`en i sommerbildene.

Hvor langt kan det bygge ut uten å fylle hele gangen, men samtidig romme mye klær- ja faktisk til en familie på fem, undrer han.

Hva med å nyte blåskjell, en god bok og barnelatter på stranden? I følge værvarslingen så loves det "sommervarme" i høstferien. Så kanskje vi heller skulle nyte noen turer i skog og mark. ( bare kroppen tillater det, auu auu)

Ps. Se i bakgrunnen den nye Vinatge SAS vesken jeg fikk tak i på Rosekjelleren her om dagen!



Funky liten tulle med store rosa solbriller! Erle: " Bestefar har god smak, som kjøpte disse til meg"



Mor nyter selskapet av Wallander på stranden..

Som bildet øverst avslører så er "barnehageinngangen" på nytt under oppussing. Her skal det bli mye plass uten å stjele for mye rom. Gulvet måtte også males om, da Epoxyen begynte å flasse av. Sist vi gjorde det fikk vi beskjed om at vi kunne bruke to strøk med primer, men det holdt ikke. Så denne gangen blir det forhåpentligvis bra da vi har fått kraftigere saker. 

Mitt nye gangmøbel heter Double Strike og du finner den under stoler på Precious.

  Jeg TIPSER, min mann FIKSER!

1 kommentar:

  1. Bra team dere to altså!
    Gleder meg til å se...

    Vil ha SAS veska!!
    også ønsker jeg meg veldig en Solobag..

    Fin hælg! :) Siw

    SvarSlett