lørdag 29. oktober 2011

700 kr vs. 30 kr


Ingen tvil om at designeren Runa Klock med sin "offside" treffer mange små fotballgutter rett i hjerte med denne knaggrekken.Til den smukke prisen av 700 kr kan du gi gutterommet et lekent preg.

Eller..


 lage en selv.  Selv ville jeg nok valgt Offside varianten, men jeg var fristet til å leke litt med et gammelt ubrukelig fotballspill jeg fant på loppis til 30 kr. 

Planen var å fikse det i stand slik at det kunne brukes på gutterommet. Det var desverre så mange mangler på spillet, at jeg dro det i fra hverandre. Noen ville sikkert revet av seg håret av når man slakter et fotballspill på denne måten.

Denne varianten kan det hende at får plass på vaskerommet. Det begynner jo å bli en del fotballsko i denne heimen.

8 kommentarer:

  1. Jeg syntes faktisk din er den fedeste.

    SvarSlett
  2. Jeg likte den hjemmelaga versjonen best jeg! Gi den en omgang med spraylakk så blir den jo skikkelig uptodate! ;)

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  3. Så bra idè! DSin er helt klart den kuleste :)

    SvarSlett
  4. Nei så kult det ble!!! genial ide:)

    SvarSlett
  5. Kjempe stilig!
    Likte din best :-)
    Grethe

    SvarSlett
  6. Det var utrolig kult!
    KLem, PiPa

    SvarSlett
  7. Din var jo dødskul! Si ifra om du har lyst til å selge noen av de andre spillerekkene :) Skulle gjerne hatt en sånn til sønnen min!

    SvarSlett