lørdag 15. oktober 2011

Fotokunst

 Jeg kom over disse bildene tatt av fotograf Bjørn Kjærra . Jeg vuderer sterkt å få kjøpt "glasshjørnet" bildet  og få printet det over på aluminium. Nettsiden hans er virkelig verdt et besøk og kanskje finner du der fotokunst du selv kunne tenkt deg på veggen!


Når jeg ser dette bildet begynner jeg allerede å glede meg til neste sommer og årets første bad. 


Herlige detaljer og farger!

I dag har min mann og jeg hatt konkurranse. Vi dro på vært vårt loppemarked på lampejakt og øvrige skatter. Han tok med gutta boys og jeg tok med lillemor. Deretter møttes vi og sammenlignet fangsten. Jeg trooor jentene vant i dag assa, og jeg tror det var det nyydelige bordet som gjorde utslaget.

Så avsluttet jentene med et 13 besøk. Og der traff vi på nydelige Ingrid. Hun fikk virkelig en forsmak på hvordan det var å få deler av fam. Horgen på besøk. Erle (snart 5 år) elsker jo også denne butikken som bugner av utvalgte skatter. Tålmodige Ingrid måtte svare på 2001 spørsmål, mens hun pakket ut nyydelige produkter fra Rie Eise Larsen. Jeg fikk kjøpt en fjeldborgpute også. ( hadde lyst på de alle sammen der de sto og prydet hyllene)

Nyt lørdagen!!

1 kommentar:

  1. Verkligen fina bilder! Jag tycker absolut du skall köpa glass hjornet!! :D

    SvarSlett