lørdag 1. oktober 2011

LØV TE..

Super søte Pia på 13 har fått inn nydelige LØV te. Gjett om jeg skal kose meg med flere varianter i løpet av høsten? Jeg klarte nemlig ikke å styre meg,,så jeg kjøpte flere.



En tur på 13 er alltid hyggelig! Sitte der å skravle litt og bare nyyte synet av flott utplukkede skatter, er en perfekt start på helgen. I bilen lå de megakule bowlingstolene fra Precious, så bare skriker etter å bli tatt i bruk.Kan det bedre bli?

Lek med Pia ble det også tid til:


 Tre av disse snurrebassene spoler nå hjemme på gulvet- konkurransen er i gang!

Litt fornyelse er i gang og derfor selges dette nå på min venn Finn. Her og her.

3 kommentarer:

  1. Åhhh DEN butikken må være himmelriket altså!
    Tønsberg er jo ikke så langt fra Oslo, så
    den står på TO-Do lista mi...den positive da ;)

    Fin hælg te dæ! Siw

    SvarSlett
  2. Oæææææhhh såååå Frreeeeeeeeeeeeeeeesht!!!!!! <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. superfiin butikk!! Og må bare si at du har en veldig inspirerende og flott blogg:) Bli gjerne med på gi-bort'n min om du vil! Ha en fin dag. Lillian

    SvarSlett