fredag 14. oktober 2011

Og vinneren er..

Vinneren av et halvårs abonnement på det flotte bladet STUDIO la igjen denne kommentaren:

"...jeg vil gjerne lese om hvordan man kan sortre og rydde opp, god tips til oppbevaring av alt man MÅ ha ( les vaser, mobilladere, hårstrikker og de jeansene som snaaaart passer) "

Gratulerer til Hviit! Håper du kommer til å nyyte et fantastisk blad og få masse inspirasjon! (Fint om du mailer meg adressen din, slik at STUDIO kommer rett frem) 

Det var min eldste sønn som denne gangen fikk trekke ut den heldige vinneren! 

Studio har mer spennende på tapetet for dere bloggere, så følg med så skal jeg videreformidle det til dere! Så følg med..

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Jeg var faktisk innom hjemmesiden til Studio tidligere i kveld. Hipp hurra! Tusen takk, til sønnen din! Liker ham altså:) Tusen takk, søte deg!

    SvarSlett
  2. He he, jeg hadde visst ikke fått med meg at trekningen allerede har funnet sted... :)
    Grattis til vinneren!

    SvarSlett