mandag 10. oktober 2011

"Studio" - abonnement give away!

Endelig er "STUDIO" i salg og endelig har Norge fått et interiørblad som gir inspirasjon og er ikke bare tiltenkt de med store eneboliger. Dog faller jeg ikke selv under kategorien urban byleilighet, men jeg vil her allikevel finne tips på smarte og fine løsninger endog. 

I denne anledningen har jeg vært så heldig å kunne få lodde ut et halvårs abonnement på "STUDIO", som den dyktige redaktøren Katrine Hofseth Leira står bak.

Slik blir du med på utloddningen:

1 lodd ved  å legge igjen en kommentar.

2 lodd ved å skrive noen få ord om hva du generellt ønsker å lese mer om i et interiørblad.

3 lodd ved å legge inn bildet av "Studio" på din blogg. ( legg igjen en link i kommentarfeltet)

Trekningen vil foretas fredag 14 oktober.

52 kommentarer:

  1. 2 lodd til meg:)
    Vil lese mer om praktiske og smarte løsninger i hjem med liten plass. Og om løsninger i hjemmet som kanskje ikke faller seg helt naturlig i utgangspunktet. Men som er geniale!
    Det vil jeg lese mer om i interiørblader. :)

    SvarSlett
  2. I morgen tidlig går turen til Narvesen. Dette bladet MÅ jeg ha! Ett abonnement er heller ikke å forakte, så jeg tar 2 lodd :-)
    I interiørblader liker jeg å se hvordan man kan ha det praktisk samtidig som man har det stilig. Jeg elsker duse farger med innslag av knallfarger her og der. Oppbevaring og arbeidsrom/arbeidskroker er også en av favorittene.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  3. 2 lodd til meg;)

    jeg ønsker stort sett å se estetisk pene hjem, uavhengi av stil - egentlig - og helt uavhengi av at det er dyrt. Mye vakkert er dyrt, men jeg ønsker miks, og personlighet. Jeg "dør" av helt strømlinjeformet og besteborgelig ala frognerstil, fordi det ikke er personlig, men en stil man skal ha om det skal se ut som man har god råd.

    klem fra Tone

    SvarSlett
  4. hei thea
    titter ofte innom deg, men har ikke hørt noe fra deg, tror jeg. vil i alle fall si at jeg synes du har en fin blogg. og flott hus.

    så tar jeg ett lodd i samme slengen. :)

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med i give awayen :) 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  6. Jeg trekker meg gjerne 2 lodd :-)
    Jeg ønsker å lese mere om smarte ider når man har liten plass, enkle prosjekter alle kan klare, interiørtips for en normal lommebok og ikke bare for de som har god råd!

    SvarSlett
  7. Har hørt en del om dette ja! Tar 3 lodd jeg:)

    Jeg ønsker å lese mer om:
    -Praktiske løsninger (som det ser ut til at det inneh)
    -Billige alternativer til design-møbler
    -`alterative` stiler
    -`Riktig` fargebruk i interiøret...

    Skal jeg linke hit eller til Studio...?

    Janni:)

    SvarSlett
  8. 2 lodd på meg:)

    Interiørblader må inneholde inspirasjon og ideer som er gjennomførbare hjemme. Det e kjekt å få vite hvor man kan få tak i samme møbler etc. malingskoder, oppskrift på hvordan snekre samme som på bilder ol.
    Liker levende hjem og fint å vite hvem som bor der.

    SvarSlett
  9. 2 lodd til meg.

    Jeg leser gjerne om genial oppbevaring og orginale hjem. Er litt kjedlig med a4 hus synes jeg.
    Rixt

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne ta to lodd! Jeg vil lese om oppbevaring, oppbevaring og oppbevaring. ;) Selv om jeg bor på svimlende 100 m2 er det nok mye lurt å hente i et magasin om mindre leiligheter. :) Hvordan lage en fin og inspirerende arbeidskrok kunne jeg også tenke meg å lese om!

    SvarSlett
  11. Jeg blir gjerne med:)
    2 lodd:)

    Jeg kunne tenke meg å lese om kreative hjem med praktiske løsninger som funker.
    Hjem som har annen stil enn shabby chic også;)

    SvarSlett
  12. Jeg er gjerne med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. 2 lodd til meg: jeg vil gjerne lese om hvordan man kan sortre og rydde opp, god tips til oppbevaring av alt man MÅ ha ( les vaser, mobilladere, hårstrikker og de jeansene som snaaaart passer)

    SvarSlett
  14. 2 lodder til mig. Jeg kunne godt tænke mig at læse om et lille bryggers, hvor alt det praktiske er kombineret med personlighed

    SvarSlett
  15. Jeg blir med,spennende med nytt magasin, 2 lodd til meg. Jeg ønsker å lese om smarte oppbevaringsløsninger på soverom, både til voksne og barn :)

    (Kom å bli med på min
    Give away )

    SvarSlett
  16. Hei! jeg blir med, to lodd til meg. Gleder meg til å lese dette bladet. Jeg leser gjerne mer om praktiske og fine løsninger som de fleste har råd til :-)

    SvarSlett
  17. Tar to lodd:-) vil gjerne lese mer om tips til pen og genial oppbevaring av leker og annet rot på barnerom- uten at d koster skjorta;-)
    Og kanskje mer om hvordan få orden i boder og skap;-) hehe.

    Mvh Mirjam

    SvarSlett
  18. Jeg krysser fingrene med to lodd.

    Jeg synes alltid det er inspirerende med før/etter-reportasjer, enkle gjør-det-selv-løsninger og geniale oppbevaringstips.
    Kult med nytt blad!

    SvarSlett
  19. 2 lodd :)

    Vil lese mer om farger, syns mange blader skriver lite om dette.
    Farger og deres påvirkning.
    Fargepsykologi om du vil, meget spennende!

    SvarSlett
  20. Kjempefin giveaway. Jeg bor jo i stor enebolig, men elsker tips om hvordan man kan utnytte plassen best mulig. Jeg liker også å lese om DIY. Alltid moro å ha noen små prosjekter å drive med.

    Tar tre lodd. Bloggen min er: http://caasheim.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. To lodd til meg!
    Vil gjerne lese om smarte løsninger, tips til smart oppbevaring som samtidig er stilig, stilige hjem uten alt for mye dyrt design men heller ikke bare IKEA. Smarte tips til enkle fornyelser i hjemmet. Ikke shabby chic, washi-tape eller drivved-look. Noe nytt og annerledes, gjerne et blad som ikke er like påvirket av interiørbloggere som Rom 123 har blitt, jeg gidder ikke kjøpe et blad som bare skriver om ting jeg kan lese gratis på nett.
    blogglaus@gmail.com

    SvarSlett
  22. Hei, jeg blir gjerne med. To lodd til meg.

    Det jeg ønsker å lese i et interiørblad er om praktiske og funksjonelle løsninger, særlig i små hjem. Jeg ønsker også å lese om ulike stiler, gjerne litt spesielle og personlige, ikke shabby chic og fransk landestil... Gjør det selv artikler synes jeg også er veldig interessant.

    SvarSlett
  23. Hei, jeg vil gjerne delta med to lodd.

    Aller best så liker jeg å lese om og besøke ekte hjem i interiørblad.

    SvarSlett
  24. oioi, jeg vil bli med !! ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  25. abbonement??? JA takk!!!! :-))

    SvarSlett
  26. Har desverre ikke blogg men tar gjerne 2 lodd i denne flotte konkurransen! Jeg synes du har en fantastisk fin blogg og fortsett med det du gjør! i et interriørblad er jeg opptatt av å lese og se bilder av smarte løsninger som kanskje ikke alle tenker over!! :) ha en flott dag! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Hei. Oppbevaring, smarte løsninger og do it yourself er ting jeg gjerne vil lese mer om. To lodd til meg :)

    SvarSlett
  28. Jeg tar tre lodd :)

    Ønsker å lese om praktiske løsninger, morsomme DIY-prosjekter, lure måter å oppbevare ting på når man har liten plass, hvordan utnytte små balkonger, kjæledyrsmøbler - hvordan få plass og hvordan kan de se ikke altfor stygt ut....

    Spennende med et nytt interiørmagasin! :)

    SvarSlett
  29. Så spennende med nytt magasin - må visst ut og kjøpe... Jeg synes det er artig og inspirerende å se hvordan folk blander kunst inn i interiøret sitt, både med hensyn til oppheng og belysning. Jeg liker også å lese om lure løsninger for travle barnefamilier - oppbevaring og slikt. Er jo fint hvis det praktisk kan gå hånd i hånd med kult og stilig. Og så TV-apparatet da!! Har en gang sett den ultimate måten å integrere/skjule tv`n på - men savner å se flere løsninger! :)

    Jeg er gjerne med i gibort - 2 lodd på meg :)

    marchrsto@gmail.com

    SvarSlett
  30. Spennende blad.

    Ønsker å lese mer om oppussing av gamle hjem, gamle rom og å ta vare på tradisjoner.

    2 lodd.

    Bra blogg og fin premie forresten.

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Hei, hei! Jeg trekker 2 lodd, og ønsker å lese mer om belysning, lære om belysning og hvordna jeg kan bruke belysning både inne i huset og ute på terassen og i hagen for ulike effekter.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  32. Moro med nye interiørblader! Jeg tar tar 2 lodd og vil gjerne lese om praktiske styling-tips: spennende belysning, originale fargevalg osv-med "oppskrift" på hvordan man får det til selv. I tillegg til oppbevaring selvfølgelig; det blir man aldri lei av!

    SvarSlett
  33. Veldig artig, dette bladet skal jeg ta med meg fra butikken i morra. Ser frem til et bra blad og en god kopp kaffe!!
    Jeg tar gjerne 2 lodd og ønsker å lese mer om barnerom inspirasjon, gjør det selv reportasjer og tips ved påbygging/ombygging av eldre hus.
    Mvh,
    annettemedalen@gmail.com

    SvarSlett
  34. Har akkurat kjøpt studio, og elsker det! Bor i en liten byleilighet, så fant masse smarte tips og kreative løsninger.
    Ett lodd til meg:)
    Smil fra Iselin (iselin_d@yahoo.no)

    SvarSlett
  35. Jeg tar to lodd jeg!

    Vil gjerne lese mer diy, flere lure/smarte løsninger som er enkle og billige å få til selv!

    Hilsen tabascosaus@hotmail.com

    SvarSlett
  36. To lodd på meg :-) Liker best "hjemme hos" reportasjer.

    SvarSlett
  37. 2 lodd på meg =)
    vil gjerne lese mer om smarte tips til oppussing du kan gjøre selv til en billig penge, samt smarte oppbevaringer.

    SvarSlett
  38. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Vil gjerne delta i trekningen med 2 lodd :)
    Vil gjerne lese mer om smarte oppbevaringsløsninger og organisering.

    SvarSlett
  40. Jeg vil lese mer om tips til oppbevaring,innredning av barnerom, diy-prosjekter og hjemme hos-reportasjer.

    Satser på vinnerlykke med 2 lodd! :)
    Hilsen Sissel, Bergen

    SvarSlett
  41. Jeg prøver meg med 1 lodd :) Spennende med nye magasiner :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  42. Jeg tar gjerne to lodd! :)

    Studio høres ut som et spennende, nytt blad for folk med mindre boareal.
    Jeg kunne tenke meg steg-for-steg DIY og bilder underveis i oppussingsprosessen, noe jeg føler at jeg savner i bladene som jeg leser..

    Mvh,
    Heidi R.
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. For en flott premie! :) Jeg har laget eget innlegg på bloggen min med bilde av bladet, link til konkurransen og link til bloggen din her: http://klaerselges.blogg.no/1318426920_interirbladet_for_meg.html

    Det jeg ønsker å lese om i et interiørblad er hvordan jeg kan organisere alt vi eier her uten at det ser rotetet ut. Praktisk og estetisk pen oppbevaring:)

    3 lodd her! :) mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com

    SvarSlett
  44. trekker 1 lodd for kommentar :) Synes at den jobben dere gjør er kjempe bra og jeg har ikke noe i tankene akkurat nå ;)

    Hilsen Dora Chen ♥
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg satser på to lodd :-)

    Hva ønsker jeg å lese om i et interiørblad?:
    - Smart, men stilfull oppbevaring
    - Gjør-det-selv
    - Detalj-inspirasjon
    - Innredning og smarte tips og triks for de med litt stramt budsjett (som f.eks studenter)

    SvarSlett
  46. Jeg tar to lodd! Jeg vil gjerne lese om praktiske løsninger når rommene er små, som så ofte i byen; lite bad, vaskerom og små barnerom med skråtak.små soverom, trang gang. Ønsker meg tips om møbler for trange steder, evt en test av møbelsnekkere rundt om i landet! Innbygging eller spesialtilpasning av hyller. Og gjerne steg for steg DIY.

    Klem B

    SvarSlett
  47. Jeg tar 2 lodd og ønsker å lese mer om oppbevaring :)

    SvarSlett
  48. 2 lodd jeg kunne tenke meg å lese mer om DIY prosjekter! hilsen Nina

    SvarSlett
  49. Wow.. så mange flotte synspunkter. Det vil bli trekning i løpet av dagen. Det er nå ikke mulighet til å være med i trekningen lenger, da trekningen er i gang!

    SvarSlett
  50. cathrine_kristiansen@hotmail.com14. oktober 2011 kl. 14:43

    Kunne godt lest mere gjør det selv i alle interiørblad.. Smarte tips og ideer så ikke koster så alt for mye er inspirerende!
    To lodd!
    Hilsen Cathrine:)

    SvarSlett
  51. 2 lodd til meg!
    jeg vil gjerne lese mer om kreative og fargerike hjem som tar litt avstand fra den helt hvite og sterile trenden:)

    SvarSlett
  52. Er hekta på blader, og dette har allerede funnet veien hjem til meg.. :)
    Jeg elsker å lese og se på bilder fra kreative, artige, lekre og "affordable" hjem!
    Jeg prøver lykken med full pott!

    Lise

    SvarSlett