søndag 27. november 2011

Julestjernen..


var i år for stor for våre vinduer. Det sier ikke mye om vinduet, men om julestjernen. Den er nemlig veldig stor og derfor fikk den plass i drageren oppe på galleriet. Der passer den helt perfekt. Vår nabo var innom og sa at den syntes så godt utenifra og jeg måtte jo ut å se på det i kveld og javisst syntes den. Jeg er jo av gamle sorten og tenkte at den må henge i vinduet, men der den nå har fått plass synes den på en helt annen måte.

Å ligge her og se opp i taket er som å slippe inn hele nattehimmelen- så utrolig stemningsfullt. Dette bildet er tatt i dagslys og allikevel kan du skimte stjerner på pipa om du ser godt etter. Galleriet har også fått en  liten "make over". Jeg elsker førjulstiden, så derfor er vi fullt i gang med pepperkakebaking samt laging av julestash..

8 kommentarer:

  1. Så koselige bilder, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. oj, for et tøft rom, det likte jeg, den perforerte stjerna var osgå en hit. ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  3. Stilig!

    Nydelig rom da, herlige hvitmalte gulv!
    Elsker det huset deres...

    :)

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Så flott å finne plass til den inni rommet - og ekstra fint at den synes utenfra:)
    Vi har fått opp julestjerner i mange vinduer i dag - veldig koselig.
    K

    SvarSlett
  5. Stjerna hadde fått drømmeplassen jo!
    Tøft rom...
    Jeg har også en så stor stjerne, men jeg har ikke plass til den hi, hi.
    Foreløpig står den på gulvet inntil en vegg.
    Ha en fin adventstid!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde! Liker ALT! :)

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Så utrolig cooli!!! hele rommet, sengen, lampa... ja den lampa ! sånn ønsker jeg meg fra julenissen iår ...

    Ha en fin uke c",)

    SvarSlett
  8. Veldig fint altså! Kult interiør

    SvarSlett