fredag 17. februar 2012

Man tager det man haver..


Skolen skal har karneval siden det er skuddår. Planen var å lage melkekartonger av store pappeesker, men siden formen til mor ikke er på topp måtte man ty til det mor hadde i skapene. Vintagekjoler, falske øyevipper (som lillesøster ble svært så misunnelig på), BH`er fylt med vatt og sminke var det vi fant. 



Peder: Mamma, vi ligner vel litt på menn som er operert til kvinner?
Mor: Ja det er sant. ( hva skulle jeg si da, for det var jo akkurat det det de gjorde- kanskje ikke det som var mest korrekt å si..)
Even: Peder jeg har da faktisk større pupper enn deg!
Peder: Men vippene mine glinser mer enn dine!

Så da sendte jeg guttene mine avgårde da, men et ønske om at karnevalsutstyret kunne vært litt mer planlagt!

Om du ønsker å stemme på mitt eller de andre flotte bidragene til NIB`s utfordring vårvegg, kan du gjøre dette HER.

2 kommentarer:

  1. Synes det var et fantastisk kostyme jeg, og tøffe de er som torde å kle seg ut som damer! Ordentlig kulinger

    SvarSlett
  2. Hahaha!! dritkule gutta!! dette hadde ikke mine gutta tort- de hadde daua av forlegenhet!!
    Skikkeli snæksi blei de!

    SvarSlett