onsdag 15. februar 2012

Syriner og tulipaner


1. Blåmandags måneden januar er over.

2. Det har vært varmegrad(er) i dag.

3. Det kom drypp drypp fra takrenna.

4. I går fikk jeg  kjøpt syrinstilker og mannen min kom med tulipaner.

 Og flere andre grunner er det også til at jeg ser våren rett rundt hjørnet. Og det ofte slik, at jeg må ta våren på forskudd for så å måtte ta frem snøskuffen igjen etter å ha ønsket våren for tidlig velkommen.

Bortsett fra influensa som har satt denne kroppen noen hakk tilbake, er det deilig å se at dagene blir lysere og lysere. 

Jeg er så heldig og ha en mann som steller så godt med meg. Så nå skal jeg og febertrollet ta en tur i sofaèn og se en film og bli servert god mat. Lucky me!

4 kommentarer:

  1. HEI,
    dette bildet med de lekreste pasteller ble jeg glad av. VÅR-VÅR-VÅR ROPER DET. HERLIG.
    GOD KVELD

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Herlige farger!!

    God bedring! :)

    Klem Anine

    pst.. er så fornøyd med arkivskapet fra deg ;)

    SvarSlett
  3. Herlig bilde med kanonfine farger:), skal bli deilig med vår:).
    God bedring til deg.
    Klem hilde

    SvarSlett
  4. Uffda, håpe du blir frisk snart.

    Så kjekt at du likte å værr ukas blogg og da. Då blei eg glad og vettu :o)

    Masse god bedring.

    SvarSlett